onsdag 12 november 2008

I arslet på en ko

Ser att det nästan är två veckor sen jag bloggade ngt senast. Vart fan tog de här två veckorna vägen? "I arslet på en ko" är ett uttyck som min sambo brukar använda när jag säger lustiga grejor, så det får bli svaret.
Här på redaktionen är det ganska lugnt för tillfället. Erik tog nyss sitt fina pendeltåg till Norrpan och Christel är ute och gör ngt kul till hennes fina modegrejor. Jag har precis skrivit en tråkig artikel, varit ute och gjort enkät och letar lite uppslag till nästa veckas Corren Fredag (bara fem nr kvar...fan)
Har hittat till fina Park Hotell från Luleå, så det blir nog en intervjuf. De spelar på HG tillsammans med Marching Band 27e, tror jag.
Ser ut att bli ett bra veckoslut, btw. Krunegård, afterwork och Detektivbyrån. Och så mkt Majken of course. Världens finaste tjej.
Syns.
/M

1 kommentar:

African Sunrise sa...

Men Tiger Lou då Marcus? va va?