onsdag 7 maj 2008

Kaffe, dansband och VW

Att bli pappa är verkligen större än störst. Tillbaka på den svettiga redaktionsstolen har jag firat mitt nya vuxenliv med att återgå till de massiva kaffevanorna. Magen jublar! Hittills i dag: Åtta koppar. Eller är det nio?

Har lyckats att stänga ute hela nöjesvärlden ur mitt liv i tre veckor. En farligt lång tid. Har försökt ta mig tillbaka under dan, bland annat genom att gräva efter lite gamla goa dansbandsnamn. Checka in sajten www.svenskadansband.se - helt sick vad folk lyckats döpa sina grupper till genom åren.

Dagens VW: är inte min nyinköpta vuxenbilspassat, utan att Vampire Weekend är klara för Acceleratorfestivalen. Har sagt det förut, men årets svenska festivalsommar ser verkligen ut att bli ruggigt bra. Åk på alla. Åk, åk.
/M

1 kommentar:

African Sunrise sa...

har ni hört om Putte I parken, liten festival i karlskoga. men grymt mycket bra svenska band för ynka 700 för tre dagar.. Way Out West ser lovande ut med!