fredag 23 maj 2008

Freitag, freitag kära vän

Känner att jobbmoralen tyvärr inte sträcker sig längre än till att skriva menlösa bloggrejor - trots att jag har mängder att göra. Men va fan, det är fredag och aw är på ingång. Hoppas, hoppas att det blir Bishops. Är sugen på att dricka godöl. Sitter annars o tänker på hur folk ständigt gnäller över vår stads utbud när det gäller uteställen. Inte minst på sommaren. Jag kommer så väl i håg en kväll vid den här tiden förra året. Klockan kanske var 23.58 och det var lördag. Vi var på ner till Ågatan o jag skröt brett om att "nästa sommar ska jag jävlar i mig ha lyckats dra igång en sommarklubb på ngt ställe". Och hur gick det? Jo, jag blev far till världens sötaste Majken och fritiden är nere vid 2 procent av den vakna tiden. Men jag lovar: 2024 slår en schyst rockklubb upp portarna 1 juni. Det kommer att bli stans bästa sommargrej någonsin.
Peace.
/M

Inga kommentarer: