måndag 6 oktober 2008

Tv-kompetens

Corren har fått en frejdig, hungrig och framför allt ung tv-redaktion. 24Corren heter kanalen, och från och med 15 oktober kan ni se den i ett marknät nära er.
I dag var kanalens två manliga fejs ute och handlade på sig stiliga studiooutfits. Jag säger inte vad de heter, men deras efternamn rimmar på He-man och eh... Heneviratne.
Det jag skulle komma till var att det visar sig att de inte vet hur en slipsknut ska knytas. Och vart vänder de sig om inte till Correns heta ungdoms- och modebilaga. Moderedaktörn bollade genast över till mig. Så nu har jag knutit slipsknutar som ska räcka ända fram till jul.
Nu känner jag plötsligt att jag inte riktigt vet varför jag berättar det här. Det kändes stort när jag var med om det, men det är en helt annan sak så här i bloggform.
Jag ber om ursäkt.
/E

Inga kommentarer: