lördag 9 augusti 2008

Nu ligger jag på hotellrummet och Marcus ropar av glädje när han inser att jag använder "klassikern". Jag borstar tänderna med Stomatol! Han är impad...

Dagen har vart hetsig och det har nog blivit en mil i mina skor. Mina höjdpunkter idag var Sigur Rós och Nick Cave, The Sonics fick även in en lite stjärna på min himmel.

Kvällens tårbad leverades av Broder Daniel som gick på 2253. Jag har aldrig sett så många popsnören på samma ställe och jag har nog aldrig sett så många människor gråta på samma gräsplätt i hela mitt liv.

Här är ett litet klipp från deras sista spelning:


Herr Nyenger lovar att ge en fullständig review av sin dag imorgon efter hotellfrukosten.
För mer festivalbloggande: www.davideinar.blogspot.com
Nu ska vi somna till 48 timmar med Eddie Murphy och Nick Nolte.

//davideinar

Inga kommentarer: