måndag 11 augusti 2008

Kändisspotting i sommarljuset

Tillbaka som om inget har hänt efter en lång, lång semester. Skrivbordet såg ut precis som när jag lämnade det, och jag fick ägna första dagen åt Winnerbäck. Det är som om tiden står stilla.
Sommaren har varit fin. Jag vet att det är många som rister av spänning för att få veta vilka kändisar jag spottat i sommar. Jag kör nedräkning bakifrån.
5. Annelie Rydé, Café Rival, Stockholm - satt och fikade med kompis.
4. Mikael Tornving, Café Rival, Stockholm - beställde ett glas juice att ta med.
3. Bengt Westerberg, Mariatorget, Stockholm - blev plåtad vid en fontän. Såg snäll ut.
2. Josefine Craaford, Kiviks strand, Kivik, Skåne - låg på en filt och skrev dator medan sonen fick gräva med sin pappa.
1. Tomas Andersson Wij, restaurang Lisa i hamnen, Magnarp, Skåne - delade paella och moped med okänd man.
/Erik

2 kommentarer:

Fredrik B sa...

Femteplats på Rydé?
Såg du inte det enorma suget i hennes 50+-blick?
Hon kan väl få män i alla åldrar att bli svaga?

Corren Nöje sa...

Jag har svårt att ta blicken från frippan. Men jag ska kolla ögonen nästa gång jag ser henne.