fredag 8 februari 2008

Genrepat i Götet

Tjo. Man glömmer snabbt bort vilken galen cirkus schlagerfestivalen egentligen är.
Har precis slängt iväg kommentar och intervju med E-type och Christer Sjögren till blaskan.
Vem som är bäst? Amy Diamond, enligt mig. Det blir nog precis som alla förväntat att hon och E-type med pudlarna kirrar platserna till Globen.
Galnast? Christer Sjögren. Of course. Hade bara läst mig till galenskapen innan jag landade i Götet i eftermiddags. Men frågan är självklar: är han allvarlig?

Annars då. Nja, verkar vara småsegt i Götet. Kvällsdrakarna har sina vanliga drev, men är faktiskt rätt så lugna. På artistfronten verkar det ockås varit lugnt. E-type sa att han festat två nätter i rad med pudlarna men det verkar ha varit det tyngsta som hänt.

Nu: kvällsöl. Har jobbat stjärten av mig i tre dagar och känner mig verkligen förtjänt av det.

/Marcus

Inga kommentarer: