onsdag 9 juli 2008

Tre katter

Såg tre katter på vägen till jobbet idag. Det är alltid en bra start. Symboliserar fint att jag bara har tre dagar kvar till semestern nu. Ahh!
Fast fram till dess har jag en hel del att göra. Idag bär det av till Rimforsa där jag ska kulturturista. Hoppas solen tittar fram igen tills dess.
Vi är bara två personer som jobbar på Kultur & nöje just nu. Susanne, som började här i maj, och så jag som började i januari, men mest ägnat mig åt Fredag. Det är spännande dagar. Många börjar med två vita sidor. "Kan man göra så här?" frågar Susanne och jag svarar "ingen aning - kör!"
Därför blir det inte så mycket bloggande. Tiden räcker inte alls. Det blir bot och bättring efter semester, lovar. /C

2 kommentarer:

African Sunrise sa...

var på kent i eskilstuna.
bästa spelningen jag sett med de, någonsin. antar ni ska till norrpan och se dem.. har skrivit lite i min blogg om de. nördat ltie kent helt enkelt..

fantastiskt var det. tänk er beskyddaren aukustiskt? eller kallt kaffe?

cmj sa...

Lade nyss upp min bungyjump film ifrån Queenstown, Nya Zeeland. Tappade bort filmen, hittade den häromdagen igen!

Har du aldrig hoppat bungyjump? Då måste ni göra det.

134 meter, 8,5 sek fritt fall! Monsterhoppet!

http://cmj.blogg.se/2008/july/min-bungyjump-film.html